Rykande matlagning

Något jag och Martin alltid brukar börja bråka om så är det matlagning. Antingen är det nåt han inte kan äta eller så är han villig att slösa upp hela matbudgeten på typ en maträtt. Har sagt nu att jag sköter min och Millas mat o han får sköta sitt själv. Tänkte faktiskt göra tärnad kycklingfilé i go green salsa med pasta med lämnade spisen i max 5 min och förkyld som jag är känner jag ingen doft och brandvarnaren är i vardagsrummet. I köket ryker det för fullt. fick slänga kycklingarna i vasken o öppna överallt. Sån tur var vart Martin och Milla iväg och handlade. Istället fick det bli korvgryta med salsa :P
Det blev bra i varje fall.
Vaktmästaren var här idag och skulle fixa en "strömbrytare" som man tände lampan med i vardagsrummet och då visade sig att det var den gamla hyresgästen som satt dit den själv.
Fick den fixad iaf.
I December fick jag p-stavarna uttagna, har nu gått ett par veckor så hormonet har väl försvunnit och det är skönt, vet inte om man märker någon skillnad på mitt humör men känns lite annorlunda faktiskt.
Lagt upp lite till på tradera, har nu bud på 117 kronor så det är ju bra.
Har skolböcker som ska ut på blocket med.
Ska kolla på det nya avsnittet av desperate housewives nu
http://www.free-tv-video-online.me/player/divxden.php?id=trv4ecf6sdo2
efterlängtat =)

Kommentarer
Postat av: Tess (Sangö)

Haha! Danne är precis likadan! Allergisk mot allt, kan inte tänka sig äta en måltid utan kött och har inga problem med att lägga huur mycket pengar som helst på mat! Hahaha

2011-01-03 @ 22:24:43
URL: http://tessshit.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hej Linda!

Såg din blogg på facebook. Trevligt ska absolut kika in här :)

Har faktiskt precis startat en blogg jag med. Där är lite bilder på huset om du vill se? Hittade ett par stycken. Hoppas allt e bra med dig o din lilla flicka :D

2011-01-14 @ 08:04:00
URL: http://ninnishus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0