Nyår!

Har varit sjuk hela veckan men idag kände jag mig faktiskt lite piggare, gick upp och umgicks med Milla och åt frukost men den försvann lika fort som den kom ner nästan.
Kräkt 4 dagar i rad, känns inte för kul men magen verkar ändå må bra av det men då förspråkar jag inte att man ska börja spy för att gå ner i vikt, det är inte bra!
Har gjort mera som att städa och handlat, Milla och jag avnjöt en god middag tillsammans i köket med tända ljus och kollade lite på kalle anka.
Sen bakade jag en god jordgubbs smulpaj som serverades med vanilj och jordgubbsglass.
Martin min älskade fästman, stackaren ska jobba inatt och har nu påbörjat sitt pass. Han äter på jobb och höll oss sällskap men även han kunde inte hålla sig borta från den goda jordgubbspajen :P

I väntan på tolvslaget ska jag kolla på en film sen ska jag och Milla bege oss ut i mörkret och kolla på raketerna och tända tomtebloss.
Imorgon bitti kommer Martin efter jobb och då sover han av sig sen blir det mys.
Tänkte avsluta årets första och sista blogginlägg med lite roliga och tråkiga händelser detta 2010.
+
  1. Jag jobbade halva året
  2. Jag tog ett hastigt men bestämt beslut att flytta ifrån Malmö som jag funderat på ett par år.
  3. Jag är bosatt i Tyringe, nära och bra till min Martin.
  4. Jag och Martin förlovade oss.
  5. Snälla Hässleholmsbyggen tog hand om mig när jag behövde hjälp.
-
  1. Min morfar dog
  2. Min mormor dog
  3. Min anställning avslutades tidigare.
  4. Min lägenhet blev beskjuten och vi fick flytta igen.
  5. Mina studier gick åt helvete i höstas.
Nytt år nya händelser, får se vad detta året för med sig och må det inte innehålla mer sorg.
Gott nytt år mina vänner!!!
˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★GOD FORTSÄTTNING OCH★ 。**˛
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...★..*.*★*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0